Garantie en defecten
Garantie en defecten
Garantietermijn:
Mocht Uw product defect raken, dan kunt U natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier / fabrikant van toepassing.
Mascotbedrijfskleding.nl heeft geen eigen reparatiedienst en laat defecte producten altijd herstellen door de leverancier / fabrikant.
Voordat U een artikel retour zendt, moet U in het bezit zijn van een retournummer. U kunt een retournummer aanvragen bij onze klantenservice.
Uitgesloten van Garantie:
De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:
- Schade of beschadiging door onjuist gebruik
- Schade of beschadiging als gevolg van onjuist onderhoud
- Vocht- of waterschade
- Schade of beschadiging door veelvuldig gebruik (slijtage)
Defect bij Ontvangst (DOA):
Indien Uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert of beschadigd is, neem dan contact op met onze klantenservice.
Vermeld altijd de aankoopdatum, ordernummer en type of soort produkt.
Als onze leverancier het defect kan bevestigen, ontvangt U altijd Uw gerepareerd artikel of een nieuw exemplaar.
Procedure Garantie en Defecten:
Wilt u gebruik maken van Uw garantie? Dan vragen wij U de volgende procedure aan te houden. Zo kunnen wij het voor U zo soepel mogelijk afhandelen.
1. Meld bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen.
2. Vermeld ordernummer, Datum Factuurnummer/Datum Aankoop/Artikelnummer/Serienummer en de klacht
3. U ontvangt via e-mail een bevestiging van Uw verzoek.
4. Na ontvangst van Uw zending, krijgt U van ons een ontvangsbevestiging.
5. Wij sturen het artikel door naar de leverancier / fabrikant en als het artikel gerepareerd terug is krijgt U van ons bericht dat het artikel naar U wordt teruggestuurd.
Mocht Uw product defect raken, dan kunt U natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier / fabrikant van toepassing.
Mascotbedrijfskleding.nl heeft geen eigen reparatiedienst en laat defecte producten altijd herstellen door de leverancier / fabrikant.
Voordat U een artikel retour zendt, moet U in het bezit zijn van een retournummer. U kunt een retournummer aanvragen bij onze klantenservice.
Uitgesloten van Garantie:
De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:
- Schade of beschadiging door onjuist gebruik
- Schade of beschadiging als gevolg van onjuist onderhoud
- Vocht- of waterschade
- Schade of beschadiging door veelvuldig gebruik (slijtage)
Defect bij Ontvangst (DOA):
Indien Uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert of beschadigd is, neem dan contact op met onze klantenservice.
Vermeld altijd de aankoopdatum, ordernummer en type of soort produkt.
Als onze leverancier het defect kan bevestigen, ontvangt U altijd Uw gerepareerd artikel of een nieuw exemplaar.
Procedure Garantie en Defecten:
Wilt u gebruik maken van Uw garantie? Dan vragen wij U de volgende procedure aan te houden. Zo kunnen wij het voor U zo soepel mogelijk afhandelen.
1. Meld bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen.
2. Vermeld ordernummer, Datum Factuurnummer/Datum Aankoop/Artikelnummer/Serienummer en de klacht
3. U ontvangt via e-mail een bevestiging van Uw verzoek.
4. Na ontvangst van Uw zending, krijgt U van ons een ontvangsbevestiging.
5. Wij sturen het artikel door naar de leverancier / fabrikant en als het artikel gerepareerd terug is krijgt U van ons bericht dat het artikel naar U wordt teruggestuurd.